Rada Nadzorcza

Łukasz Fojt

Przewodniczący Rady Nadzorczej, Członek Komitetu Audytu, oddelegowany do czasowego wykonywania czynności Wiceprezesa Zarządu

 

Skuteczny menedżer specjalizujący się w branży budowlanej, produkcyjnej oraz handlowej. W okresie 20 lat pracy zawodowej m.in. zbudował od podstaw i zarządzał firmami budowlanymi oraz produkcyjnymi, które z sukcesem realizowały duże projekty inwestycyjne w tym instalacyjne, teletechniczne, kubaturowe jak i deweloperskie. Nie bojąc się nowych wyzwań inwestuje również i wspomaga swoim doświadczeniem strat-up w branży internetowej rozszerzając tym samym swoje kompetencje.

 

Dominik Hunek

Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej, Przewodniczący Komitetu Audytu

niezależny członek Rady Nadzorczej

 

Tytuł magistra prawa uzyskał w roku 2002 na Uniwersytecie Wrocławskim, na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii. Pracował dla wrocławskiego a następnie warszawskiego oddziału międzynarodowej korporacji doradczej.

Po przyjęciu na aplikację adwokacką współtworzył wrocławski oddział dolnośląskiej kancelarii. Członek Izby Adwokackiej we Wrocławiu. W 2007 roku złożył egzamin adwokacki i rozpoczął praktykę adwokacką we wrocławskiej Kancelarii Budnik, Posnow i Partnerzy jako Partner. Wspólnik Zarządzający w Kancelarii Hunek i Wspólnicy sp. k. Obrońca, pełnomocnik, doradca Zarządów spółek przemysłowych, energetycznych, koordynator lub kierownik dziesiątków projektów analitycznych, wdrożeniowych.

Posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe w negocjacjach problemowych, handlowych, pracowniczych, zarządzaniu przedsiębiorstwami doradczymi, grupami ekspertów. Procesualista z doświadczeniem kilkuset postępowań sądowych.

Monika Brzózka

niezależny Członek Rady Nadzorczej

 

Piotr Matras

Sekretarz Rady Nadzorczej, Członek Komitetu Audytu 

niezależny członek Rady Nadzorczej

 

 

Absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydział Mechaniki Precyzyjnej, gdzie w 1993 roku uzyskał tytuł magistra inżyniera. Ukończył podyplomowe studia MBA w Szkole Biznesu przy Politechnice Warszawskiej – program zorganizowany wspólnie z London Business School, HEC Paris i Norwegian School of Economics.

Uprawnienia zawodowe:

Zdane wszystkie egzaminy w ramach zdobywania uprawnień biegłego rewidenta. Zakończona praktyka oraz rozpoczęty proces aplikacji.

Kursy i szkolenia:

  • Corporate Finance Strategy in Global Markets – 2-tyg. szkolenie organizowane przez INSEAD (zagadnienia efektywnej struktury kapitałowej, strategii, Economic Value Added i Value Based Management, fuzji i przejęć oraz opcji i innych instrumentów pochodnych).
  • Mergers and Acquisitions – szkolenie organizowane przez EUROMONEY.
  • Liczne szkolenia w zakresie: księgowości, finansów i podatków.
  • Szkolenia z zakresu project management, negocjacji oraz miękkich umiejętności z zakresu zarządzania.

Doświadczenie zawodowe:

Karierę zawodową rozpoczął w największej firmie doradczej w Polsce – Arthur Andersen, początkowo w dziale audytu i doradztwa gospodarczego, gdzie uczestniczył w audytach sprawozdań finansowych i analizach prywatyzacyjnych największych firm w Polsce takich jak KGHM Polska Miedź S.A. i Telekomunikacja Polska S.A. Następnie pracował w dziale corporate finance, gdzie prowadził liczne projekty z zakresu wyceny przedsiębiorstw, doradztwa przy transakcjach kapitałowych, badania due diligence oraz doradztwa przy organizacji finansowania projektów inwestycyjnych. Następnie przez wiele lat pełnił funkcję Dyrektora Finansowego / CFO i Członka Zarządu, m.in. w Zakładach Metalurgicznych Skawina S.A. (Grupa Impexmental), AMS S.A. (Grupa Agora), NOMI S.A. Podczas swojej kariery zawodowej pełnił również funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej takich spółek jak: PPUH Zambud Sp. z o.o., Adpol Sp.  z o.o., Madro Wrocław S.A., Ventus Sp. z o.o.

Obecnie jest Wspólnikiem i Prezesem Zarządu LPI Development Sp. z o.o., spółki realizującej projekty nieruchomościowe w Warszawie.

 

Krzysztof Miler

Członek Rady Nadzorczej

niezależny członek Rady Nadzorczej

 

 

Pan Krzysztof Miler całą dotychczasową karierę zawodową poświęcił rynkowi kolejowemu. Jest współzałożycielem spółki giełdowej TORPOL S.A. z Poznania i związany z nią od ponad 32 lat. Od czerwca 2020 roku do czerwca 2023 roku pełnił funkcję Pełnomocnika Zarządu TORPOL S.A. ds. Technicznych Od maja 2004 roku (uprzednio w TORPOL Sp. z o.o.) do czerwca 2020 roku sprawował funkcję Wiceprezesa Zarządu ds. Produkcji. Od listopada 1999 roku do maja 2004 roku Krzysztof Miler był członkiem Zarządu TORPOL Sp. z o.o. Krzysztof Miler posiada wieloletnie, bogate doświadczenie w zakresie budowy i modernizacji linii i obiektów kolejowych. Nadzorował, zarządzał lub uczestniczył w zarządzaniu realizacją największych projektów kolejowych na rynku krajowym, m.in.:, Nowa Łódź Fabryczna (ok. 1,5 mld zł netto), modernizacja linii kolejowej E75 Rail Baltica (ok. 1,3 mld zł netto), LCS Konin (0,83 mld zł netto), modernizacja połączeń kolejowych do portów w Gdańsku (ok. 1,15 mld zł netto) czy w Szczecinie i Świnoujściu (łącznie ok. 1,45 mld zł netto), modernizacja linii kolejowej E65/C-E 65 — LCS Gdańsk i LCS Gdynia (o łącznej wartości ok. 1,0 mld zł).

Krzysztof Miler ma wykształcenie średnie. W 1975 roku ukończył Technikum Kolejowe w Poznaniu, kierunek: technik drogowy, specjalność: drogi i mosty kolejowe.

Przebieg kariery zawodowej Krzysztofa Milera:

  • czerwiec 2020 — czerwiec 2023: TORPOL S.A. — Pełnomocnik Zarządu ds. Technicznych;
  • maj 2004 — czerwiec 2020: TORPOL S.A. — Wiceprezes Zarządu ds. Produkcji;
  • 2006 — styczeń 2020: Afta Sp. z o.o. — Prezes Zarządu, Likwidator;
  • 2008 – 2011: o Elmont-Kostrzyn Wlkp. Sp. z o.o. — Członek Zarządu
  • 1989 – 2009: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Budomex Sp. z o.o. — Członek Zarządu, Wspólnik, Likwidator;
  • listopada 1999 — maj 2004: TORPOL sp. z o . o. — Członek Zarządu ds. Produkcji;
  • 1992 – 1999: o TORPOL sp. z o . o. -Dyrektor ds. Produkcji;
  • 1975 – 1996: PKP S.A. Oddział Drogowy — Naczelnik Sekcji Zmechanizowanego Utrzymania