Rada Nadzorcza

Łukasz Fojt

Przewodniczący Rady Nadzorczej, Członek Komitetu Audytu, oddelegowany do czasowego wykonywania czynności Wiceprezesa Zarządu

 

Skuteczny menedżer specjalizujący się w branży budowlanej, produkcyjnej oraz handlowej. W okresie 20 lat pracy zawodowej m.in. zbudował od podstaw i zarządzał firmami budowlanymi oraz produkcyjnymi, które z sukcesem realizowały duże projekty inwestycyjne w tym instalacyjne, teletechniczne, kubaturowe jak i deweloperskie. Nie bojąc się nowych wyzwań inwestuje również i wspomaga swoim doświadczeniem strat-up w branży internetowej rozszerzając tym samym swoje kompetencje.

 

Dominik Hunek

Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej, Przewodniczący Komitetu Audytu

niezależny członek Rady Nadzorczej

 

Tytuł magistra prawa uzyskał w roku 2002 na Uniwersytecie Wrocławskim, na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii. Pracował dla wrocławskiego a następnie warszawskiego oddziału międzynarodowej korporacji doradczej.

Po przyjęciu na aplikację adwokacką współtworzył wrocławski oddział dolnośląskiej kancelarii. Członek Izby Adwokackiej we Wrocławiu. W 2007 roku złożył egzamin adwokacki i rozpoczął praktykę adwokacką we wrocławskiej Kancelarii Budnik, Posnow i Partnerzy jako Partner. Wspólnik Zarządzający w Kancelarii Hunek i Wspólnicy sp. k. Obrońca, pełnomocnik, doradca Zarządów spółek przemysłowych, energetycznych, koordynator lub kierownik dziesiątków projektów analitycznych, wdrożeniowych.

Posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe w negocjacjach problemowych, handlowych, pracowniczych, zarządzaniu przedsiębiorstwami doradczymi, grupami ekspertów. Procesualista z doświadczeniem kilkuset postępowań sądowych.

Monika Brzózka

niezależny Członek Rady Nadzorczej

 

Piotr Matras

Sekretarz Rady Nadzorczej, Członek Komitetu Audytu 

niezależny członek Rady Nadzorczej

 

 

Absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydział Mechaniki Precyzyjnej, gdzie w 1993 roku uzyskał tytuł magistra inżyniera. Ukończył podyplomowe studia MBA w Szkole Biznesu przy Politechnice Warszawskiej – program zorganizowany wspólnie z London Business School, HEC Paris i Norwegian School of Economics.

Uprawnienia zawodowe:

Zdane wszystkie egzaminy w ramach zdobywania uprawnień biegłego rewidenta. Zakończona praktyka oraz rozpoczęty proces aplikacji.

Kursy i szkolenia:

  • Corporate Finance Strategy in Global Markets – 2-tyg. szkolenie organizowane przez INSEAD (zagadnienia efektywnej struktury kapitałowej, strategii, Economic Value Added i Value Based Management, fuzji i przejęć oraz opcji i innych instrumentów pochodnych).
  • Mergers and Acquisitions – szkolenie organizowane przez EUROMONEY.
  • Liczne szkolenia w zakresie: księgowości, finansów i podatków.
  • Szkolenia z zakresu project management, negocjacji oraz miękkich umiejętności z zakresu zarządzania.

Doświadczenie zawodowe:

Karierę zawodową rozpoczął w największej firmie doradczej w Polsce – Arthur Andersen, początkowo w dziale audytu i doradztwa gospodarczego, gdzie uczestniczył w audytach sprawozdań finansowych i analizach prywatyzacyjnych największych firm w Polsce takich jak KGHM Polska Miedź S.A. i Telekomunikacja Polska S.A. Następnie pracował w dziale corporate finance, gdzie prowadził liczne projekty z zakresu wyceny przedsiębiorstw, doradztwa przy transakcjach kapitałowych, badania due diligence oraz doradztwa przy organizacji finansowania projektów inwestycyjnych. Następnie przez wiele lat pełnił funkcję Dyrektora Finansowego / CFO i Członka Zarządu, m.in. w Zakładach Metalurgicznych Skawina S.A. (Grupa Impexmental), AMS S.A. (Grupa Agora), NOMI S.A. Podczas swojej kariery zawodowej pełnił również funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej takich spółek jak: PPUH Zambud Sp. z o.o., Adpol Sp.  z o.o., Madro Wrocław S.A., Ventus Sp. z o.o.

Obecnie jest Wspólnikiem i Prezesem Zarządu LPI Development Sp. z o.o., spółki realizującej projekty nieruchomościowe w Warszawie.

 

Adam Hollanek

Członek Rady Nadzorczej

niezależny członek Rady Nadzorczej

 

 

Dynamiczny lider z doświadczeniem w fuzjach przedsiębiorstw oraz wieloletni wiceprezes ds. produktu z ponad 20-letnim doświadczeniem.

Profil:

  • Zaprojektował oraz współuczestniczył w budowie systemów zdalnego zarządzania dla przedsiębiorstw franczyzowych i korporacji na rynkach handlu detalicznego oraz systemów bankowych. Obecna wartość tych systemów wynosi setki milionów dolarów,
  • Biegły w technologiach internetowych, mobilnych i AI,
  • Udokumentowane sukcesy w rolach wiceprezesa ds. rozwoju produktów oraz innowacji technologicznych,
  • Doświadczony menedżer, prowadzący zespoły badawczo-rozwojowe,
  • Solidna wiedza praktyczna i teoretyczna z zakresu projektowania technicznego.

Doświadczenie zawodowe:

March Networks (USA), maj 2020 – obecnie
Head of User Experience and Design, Head of Strategy: Eastern Europe Banking & Product Manager, Searchlight and Mobile Applications

  • Zarządzanie projektowaniem produktów od koncepcji po wdrożenie,
  • Kierowanie rozszerzeniem portfolio produktów bankowych March Networks na rynki Europy Środkowo-Wschodniej,

KickIT Foundation (Londyn, Wielka Brytania), maj 2019 – maj 2020
CTO – Chief Technology Officer

  • Kierowanie projektowaniem produktów i rozwojem oprogramowania,

DTiQ i DTT Surveillance (USA), sierpień 2018 – maj 2019
VP Product Development (Wiceprezes ds. rozwoju produktu)

  • Nadzór nad projektowaniem produktów i rozwojem oprogramowania,
  • Kierowanie innowacjami produktowymi, wdrażanie technologii wizji maszynowej, uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji,
  • Analiza danych big data i eksploracja danych w jeziorze danych,

EZUniverse Inc. (USA), 2010 – sierpień 2018
VP Product Development (Wiceprezes ds. rozwoju produktu)

  • Kierowanie projektowaniem produktów i rozwojem, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań mobilnych,
  • Zarządzanie wszystkimi aspektami marketingu w EZU,

Gannett New Jersey – Media Corporation z flagowym tytułem USA Today, (USA), marzec 2009 – 2010
Assistant Regional Art & Design Director, Digital Transformation Expert

  • Zarządzanie wszystkimi aspektami projektowania, transformacji cyfrowej i planowania kryzysowego,

DAILY RECORD (USA), wrzesień 2003 – marzec 2009
Art Director (Dyrektor Artystyczny)

  • Nadzór nad wszystkimi zadaniami związanymi z projektowaniem,

SUPER EXPRESS USA, Nowy Jork, NY, 1996 – 2003
Managing Editor, Art Director (Sekretarz redakcji i dyrektor artystyczny)

  • Zarządzanie i projektowanie wszystkich etapów produkcji gazety,
  • Nadzór nad zespołem liczącym ponad 24 osoby, budowanie silnej atmosfery współpracy,
  • Zwiększenie codziennego czytelnictwa z 5 000 do 100 000, co znacząco poprawiło sprzedaż i zyski,

SUPER EXPRESS, Polska (Warszawa), 1995 – 1996
Subeditor-in-Charge (Szef zespołu redaktorów merytoryczno-graficznych)

  • Praca jako konsultant graficzny i redakcyjny, ustalanie kierunku artystycznego,

Edukacja:

  • Wydział Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytet Warszawski, 1990-1995 – (bez tytułu),
  • Świadectwo dojrzałości – Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Batorego w Warszawie,

 Język:
Biegły angielski i polski; zaawansowany francuski i rosyjski.